Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni nukkuu nykyisin oudon paljon, tilannetta jatkunut 2 viikkoa

Vierailija
14.01.2008 |

huolestuttaa. Lapsella on ikää 3,5 vuotta. Muutoin terve, ei kuumetta eikä flunssaa. Tulin töistä kotiin, en ehtinyt edes sylissä pitää kun oli nukahtanut. Aamulla ei meinannut millään jaksaa herätä 9 aikaan ja sitten nukahti päiväunille jo klo puol 12. Hoitaja herätteli 1 maissa ja oli kuulemma ollut ihan normaali ja touhukas.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi yöunia kahdeksasta seitsemään, kahdeksaan. Joskus saattaa olla illalla niin väsynyt, että nukahtaa toisille unille viiden kuuden aikaan.

Vierailija
2/6 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla diabetestä, klassiset oireet on siinä: väsyttää, janottaa ja pissattaa. Soita heti johonkin päivystykseen ja kysy selosta tilanne sinne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän esikoinen on joulukuun flunssan jälkeen vieläkin ihan puolikuntoinen ja nukkuisi koko ajan.

Vierailija
4/6 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsymys oli se päällimmäinen oire.

Vierailija
5/6 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mihaa, yskää ym. Verikokeita otettu viimeeksi 2 kk sitten, kun oli joku tulehdus (ei selvinnyt) ja veriarvot ok.



ap

Vierailija
6/6 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiän lapset " kovimpina" kasvukausina on nukkunut niin paljon, että olen vienyt heidät lääkäriin. Mitään syytä ei löytynyt, paitsi kasvu. Myös ravitsemus vaikuttaa yleisvireeseen, saako lapsi tarpeeksi mm. vitamiineja?



Vie lääkäriin ja kerro huolestasi, eiköhän se selviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi