Lue keskustelun säännöt.
Onko tämä kuumetta..?
21.01.2008 |
Lapsi 2v, ja eilen illalla oli pepusta lämpöä 37,8 astetta. Aamuksi laski 36,4 asteeseen (eli hänen normaalipeppulämpö). Nyt taas nousussa, äsken oli 37,4. Lisäksi kova nuha. Pitäisittekö huomenna pois päiväkodista?
Kommentit (2)
Sitä lähinnä mietin, että onko toi kuumetta, vai vaan lämpöä..Äh, että osaa olla pikkujutut joskus vaikeita..
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ja työnnä se mittari omaan anukseesi!