Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko netissä mitää ilmaista ohjelmaa, jolla voi laskea syömiänsä kaloreita?

Vierailija
14.01.2008 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: //ffp. uku. fi/cgi-bin/energynet03/index. pl?language_id=1

Virtuaaliravintola

Vierailija
2/6 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aika hyvä, sieltä terveyssivujen kautta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin sinne ei pääse rekisteröitymättä kuin tosi aikaisin aamulla tai myöhään illalla.

Vierailija
4/6 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


tosin sinne ei pääse rekisteröitymättä kuin tosi aikaisin aamulla tai myöhään illalla.

Vierailija
5/6 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

www. fineli. fi ja sieltä ruokakori.

Vierailija
6/6 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen pääsi maksutta, nykyään ohjelma herjaa heti, että liikaa rekist. käyttäjiä linjalla, maksuton käyttö poissa käytöstä hetken...



Joo, oliski vaan hetken... oli pakko rekisteröityä, kun ei koskaan päässyt läpi (vaikka ennen tosiaan pääsi)



Yrittävät vissiin tällä keinoin saada lisää maksullisia asiakkaita?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme