Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mistä triggeröidyt?
Kommentit (43)
Enpä tiedä. Epäoikeudenmukaisuudesta varmaankin. Joskus ennen ihmisten typeryydestä, mutta nykyään en jaksa nostaa verenpainetta sen takia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Aina samojen ihmisten tapa keskeyttää puheeni, he varastavat puheenvuoron välittämättä mitä olin sanomassa, puhe kääntyy heihin itseensä aina. Kerta toisensa jälkeen, sama kuvio, samojen ihmisten kanssa. Hitoo että nyppäsee ja nykyisin en siedä sitä enää vaan sanon hyvinkin kipalasti et älä puhu mun päälle tai jotain et odota mä sanon asiani loppuun.
Jokin trauma kai lapsuusvuosilta kun ei silloinkaan koskaan tullut kuulluksi, piti vaan kuunnella ja totella muita.
Alue: Aihe vapaa
Siitä että aikuiset ihmiset käyttää tuollaisia yläkoululaisten slangisanoja.