Mistä triggeröidyt?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Kiusaajista pyrin eroon.
Millä tavalla tämä triggeröi sinut?
Vierailija kirjoitti:
En mistään. Olen liian zen. Johtuu älykkyydestä ei. Olen monta askelta muita edellä.
Varmaan hankalaa jos ollaan porukalla liikkeellä.
Kirjoittiko keskimmäisen lauseen Yoda?
Kun joku tolvana tulee neuvomaan minua työssäni jonka osaan varsin hyvin ja eteenkin jos olen kokeneempi ja/tai koulutetumpi kuin neuvoja. Erityisesti kun eräs iäkäs kollega jolla hallinnollisten asioiden ja järjestelmäkäytön osaaminen jossain -90 luvulla tulee neuvomaan minua AMK koulutettua jossain power point tms esityksen tekniikoissa, niin tekisi mieli sanoa todella ivallisesti takasin.
Ai että se ottaa nuppiin. Itse en neuvo koskaan kollegoitani jos he eivät pyydä neuvoa tai mielipidettä.
Sössöttävässä kunnossa oleva humalainen. Sellainen joka jankuttaa moneen kertaan samaa asia uudestaan ja uudestaan. Ei mikään pieni hiprakka tai humala vaan kunnon kännit vetänyt. Lapsuudessa sai nähdä tuota niin paljon että nyt triggeröidyn saman tien tuollaisen kanssa. Tein ennen asiakaspalvelutyötä ja siinä huomasin että se oma ärsyyntyminen ja varpailla olo tulee saman tien. Teki tiukkaa pitää ystävällinen ääni ja käyttäytyä itse samoin kuin muille.
Edelleen 50+ vuotiaanakin trikkeröidyn siitä kun iäkäs äitini kehaisee jotain siskooni liittyvää tai muutoin nostaa häntä / hänen elämäntyyliään, työtään, perhettään tms jotenkin jalustalle tai kun kertoo mitä aikoo jättää siskolleni perinnöksi mutta minusta ei puhu sanaakaan.
Tämä on oikea lapsuuden/nuoruuden trauma koska äitini on aina pitänyt 3v vanhemmasta siskostani enemmän kuin minusta ja siskoni on hänelle selvästi jotenkin se ykköslapsi.
Minua suututtaa suomenkieliseen tekstiin ujutetut muunkieliset höpöhöpö -muotisanat, joten en vastaa niihin koskaan.
Triggeröidyn tyhmistä, typeristä ajattelemattomista ja huonostikäyttäytyvistä ihmisistä.
Töissä on joskus vaikea hillitä itseään kun olettaa että tietyssä roolissa olevilla on peruskäytöstavat ja osataan kommunikoida ja käyttäytyä rooliin kuuluvalla tyylillä, mut ei.
Ylimielisyydestä, itsensä ylentämisestä muita alentamalla ja yleisestä perseilystä.
Animesta ja kaikesta degeneraattipaskasta netissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mistään. Olen liian zen. Johtuu älykkyydestä ei. Olen monta askelta muita edellä.
Varmaan hankalaa jos ollaan porukalla liikkeellä.
Kirjoittiko keskimmäisen lauseen Yoda?
On raskasta olla niin älykäs, porukka ympärillä ei pysty vastaamaan tasoani. Älykkyyteni kyllä tuo minulle mukanaan zen tunnelman.
Yhtäkkiset kovat äänet.
Kauhulla taas odotan kun mopopojat alkaa päristää niillä helvetin vehkeillään tuota mäkeä ylös, välillä aikaisin aamulla välillä myöhään illalla, se helve.... meteli kuuluu ihan suodattamattomana kerrostalon 8. Krs asti ja repii tärykalvot. Nousee sellanen agressio et tekis mieli mennä ja hakata se mopo tohjoks.
Toinen on joku lapsen kiljahdys lähettyvillä esim kaupassa, tuntuu että koko pää repee ja ihan sydän alkaa hakkaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Triggeröidyn vaalipuheista. Luvataan taas 10 hyvää ja 11 kaunista äänien toivossa. Paskaa niskaan sieltä kuitenkin on tulossa, ihan niinkuin ennenkin.
Nuo lupaukse eivät ole sitovia. Että vika on sinussa.
Vierailija kirjoitti:
Yhtäkkiset kovat äänet.
Kauhulla taas odotan kun mopopojat alkaa päristää niillä helvetin vehkeillään tuota mäkeä ylös, välillä aikaisin aamulla välillä myöhään illalla, se helve.... meteli kuuluu ihan suodattamattomana kerrostalon 8. Krs asti ja repii tärykalvot. Nousee sellanen agressio et tekis mieli mennä ja hakata se mopo tohjoks.
Toinen on joku lapsen kiljahdys lähettyvillä esim kaupassa, tuntuu että koko pää repee ja ihan sydän alkaa hakkaamaan.
Mene lääkäriin ja saat sopivat lääkkeet.
Kaikista (itse)diagnoosista, joilla selitellään omaa käytöstä. Kun minulla xyz/olen introvertti/dingelidongeli en pysty sitä sun tätä.
Täälläkin ärsyttää (triggeröi) kova meteli ja erityisesti riitaiset äänet, huutaminen, riitely, lasten kiukkuparkuminen, kiljuminen, moottorien kovat äänet läheisyydessä.
Töissä triggeröi hitokseen ne aina samat ammattisaikuttajat joiden työ me muut joudutaan tekemään.
Sellaisesta tilannekohtaisuuden (read the room) puuttumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Kaikista (itse)diagnoosista, joilla selitellään omaa käytöstä. Kun minulla xyz/olen introvertti/dingelidongeli en pysty sitä sun tätä.
Sama täällä. Just nää pullamössönuoret/nuoretaikuiset joilla on vaan oikeuksia ei velvollisuuksia, eletään yhteiskunnan rahoilla mut vaaditaan kaikki valmiiks ja mahdollisimman helpoks itselle, hyödynnetään maksimaalisella tavalla yhteiskuntaa ja jos sattuu olemaan töissä niin myös työnantajaa pidetään vaan oman edun välikappaleena.
Yleisillä paikoilla hieltä haisevat ihmiset tms jotka eivät välitä yhtään henkilökohtaisesta hygieniasta ja siitä miltä näyttävät.
Enkä siis tarkoita ollenkaan sitä että kaikkien pitäisi olla sliipattuja ja tyylikkäitä, mut se että kuljetaan yleisillä paikoilla likaisissa, ehkä rikkinäisissä, liian suurissa tai pienissä rytkyissä, tukka likaisena, hieltä ja likaiselta haisevana, se on niin yäk että heti ottaa hermoon.
Töykeät ja silmiinpistävän huonosti käyttäytyvät ihmiset.
Tyhmät ihmiset.
Kierot ihmiset.
Valehtelevat ihmiset.
Itseään kehuvat ja korostavat ihmiset (ai että nappaa kiinni heti jonnekin)
Hapsun hauskaa ja osuvaa sarkasmia!