Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kännykkä pesukoneessa, säilyykö edes sim-kortti hyvänä?
Kommentit (6)
tulos: känny toimi ja sim-kortti kanssa (kuivateltiin hiusten kuivaajalla)
Ei ollut nokialainen, vaan Siemens :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
föönikuivaus ja lämpimälle (ei kuumalle patterille) jos aamulla pakko laittaa puhelin päälle niin silloin vasta virrat, mielellään vasta seuraavana iltana tai sitä seuraavana
simkorttiakaan ei tarvitse pitää puhelimessa -4-
Kumpaankaan ei tullut MITÄÄN vaurioita. en tajua tänäkään päivänä miten on mahdollista, mutta tosi juttu.
Tein juuri kuten ylhäällä joku kehoitti, purin osiksi ja laitoin vaakatasoon kuivumaan, tää viimesin tapaus piti kyllä laittaa jääkaappiin, kun oli niin lämmin.
Vierailija:
Pesukonetta ei voi keskeyttää kesken ohjelman:(
Alue: Aihe vapaa
tytöllä tippu talvella maahan ja oli varmaan viikkoja lumessa, löytyi sitten kun alkoi satamaan ja lumi suli.
Laitoin puhelimen kuivumaan ja niin moneen osaan kuin mahdollista. Toimii vielö tähäkin päivänä