Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Lounassetelit: rahastusta?
04.01.2008 |
Kyllä minusta lounasseteleiden hinta nykyään on ihan järkyttävä! Ravintolat käyttävät hyväkseen systeemiä ja kahdeksaa euroa pyydetään jostain nuivasta salaatistakin :(
Olkoonkin, että työntekijälle maksettavaksi jäävä summa on pienempi, kannattaisi ihmisten miettiä paljonko lounaat tulevat maksamaan eikä hyväksyä rahalla mitä tahansa.
Kommentit (4)
ja itse maksamme 5 e per seteli plus joku verotuslisä 1,jotain euora. Ja nytkun lounarien arvo nousi, niin nousi myös ravintoloiden hinnat!!!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
kunnon työnantaja maksaa lounarit itse, ja ne kuuluvat siis luontaisetuihin työntekijälle. Käytännössä työntekijä maksaa tuolloin lounassetelistä vain noin 1-2 euroa.