Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiesittekö että Suzanne Ines-Stubb maksaa edustusasunsa itse!

Vierailija
26.04.2024 |

Oli uutisissa.

Kommentit (130)

Vierailija
1/130 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Tiesin, tiesin. Etkö sä tiennyt?

Vierailija
2/130 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuuko olla noin tyhmä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/130 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö alex yhtään auta?   Kenen ne muuten pitäisi maksaa, itse Haukiokin maksoi.   En tiedä onko mitään pukurahaa presidentillä itselläänkään.

Vierailija
4/130 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa Suzanne. On meilä upea pressapari kuten oli Sauli ja Jennikin.

Vierailija
5/130 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään maksaisi noista hirvityksistä mitään. Enkä muutenkaan ymmärrä miksi rikkaiden vaatteet pitäisi jonkun muun maksaa. 

Vierailija
6/130 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin  ja siksi luulinkin, että oli ihan itse kietaissut lakanasta sen valkoisen asun. Oli yllätys, että oli maksanut Katri Niskaselle siitä.

Vierailija
7/130 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin maksaa itse. Niin ovat muutkin presidentin puolisot tehneet. Heillä ei ole mitään kulukorvauksia koska ei ole mitään virallista tehtävääkään.

Vierailija
8/130 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin maksaa itse. Niin ovat muutkin presidentin puolisot tehneet. Heillä ei ole mitään kulukorvauksia koska ei ole mitään virallista tehtävääkään.

On kuitenkin paljon muita etuja. Ilmainen asunto ja sihteeri ym Säästyy vaaterahat näistä.

Vierailija
9/130 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesin  ja siksi luulinkin, että oli ihan itse kietaissut lakanasta sen valkoisen asun. Oli yllätys, että oli maksanut Katri Niskaselle siitä.

Se puku olikin tilanteeseen sopimaton ja tyylitön. Iltapuku oli sinänsä tyylikäs, mutta ei sopinut yhteen näyttävän kaulakorun kanssa. Koru olisi vaatinut joko avaraa kaula- aukkoa niin että on kokonaan ihoa vasten tai sitten sileää kangasta alleen. Vino pääntie ei sopinut sen kanssa. Housupuku oli tyyliä  MautseTung ja istuvuus oli huono.  Viimeinen esitelty vaate nyt oli vaan tyylitön.

Vierailija
10/130 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niskasen puvut näyttävät hoikan Marinin yllä hyvältä, mutta kolhon britin päällä naurettavalta. Ei mennyt nappiin satsaus.

Vierailija
11/130 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, mustat vaatteet nurkkaan ja parempaa, näyttävämpää päälle.

On hänellä varaakin maksaa, kun ollut toooosi hyväpalkkainen. Tuohon treenattuun  kroppaan voi pukea ylle mitä vaan.

Suomen vaatetusteollisuus nousuun!

Vierailija
12/130 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan suurin kateusketju. 

Vierailija
13/130 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kuitenkin paljon muita etuja. Ilmainen asunto ja sihteeri ym Säästyy vaaterahat näistä.

Toisaalta kun olet tienannut  itse yli 200 k/ vuosi niin kyllähän se säälivirka aallossa ei paljoa lohduta.  Vaikuttaa paljon myös tuleviin eläkkeisiin.

Vierailija
14/130 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään maksaisi noista hirvityksistä mitään. Enkä muutenkaan ymmärrä miksi rikkaiden vaatteet pitäisi jonkun muun maksaa. 

Hirvitys olet ihan itse. Mietipä, miten puhut toisesta ihmisestä. Sun puheet ei kerro mistään muusta kuin sun pahasta olosta. Keksisit jonkin paremman tavan huonon olosi käsittelyyn.

Vierailija
15/130 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

100 000 euron kaulakoru oli ainakin lainassa.

https://www.is.fi/viihde/art-2000010381143.html

Vierailija
16/130 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on tehnyt hyväpalkkaisia duuneja koko elämänsä, ei taida olla mikään persaukinen nainen.

Vierailija
17/130 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niillä täytyy olla varoja edustuskuluihin, kalliisiin muoti luomuksiin meidän kotimaan taiteilijoiden luomuksiin ulkomailla edustaakseen. Olisihan se järjetöntä jos suomalaista huippumuotia ei edustettaisi ulkomailla eikä sellaista olisi.

Vierailija
18/130 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niskasen puvut näyttävät hoikan Marinin yllä hyvältä, mutta kolhon britin päällä naurettavalta. Ei mennyt nappiin satsaus.

Naurettava olet ihan itse. Mietipä itseäsi, minkälainen naurettava kolho vätys olet, ja pahantahtoinen ilkiö. Aivan turha.

Vierailija
19/130 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se puku olikin tilanteeseen sopimaton ja tyylitön. Iltapuku oli sinänsä tyylikäs, mutta ei sopinut yhteen näyttävän kaulakorun kanssa. Koru olisi vaatinut joko avaraa kaula- aukkoa niin että on kokonaan ihoa vasten tai sitten sileää kangasta alleen. Vino pääntie ei sopinut sen kanssa. Housupuku oli tyyliä  MautseTung ja istuvuus oli huono.  Viimeinen esitelty vaate nyt oli vaan tyylitön.

Tosiaan housupuku oli tuulahdus 60-70 luvun vaihteesta niin väriltään,malliltaan kuin kuosiltaankin.  Meidän äiti ompeli tuollaiset koko sisarussarjalle, ja muutamalle naapurin kakarallekin. 

Vierailija
20/130 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsepä olet onneksi tyylikäs kuin Hyacint Bucket. Onnea siitä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän