Lue keskustelun säännöt.
Välikausihaalarista asiaa
22.11.2007 |
Mistä olette ostaneet, minkä merkkisen ja millä hinnalla?
Meillä ei ole vielä koskaan ollut välikausihaalaria ja jos talvi jatkuu tällaisena niin hankin sen jo ennen kevättä.
Vinkkejä kiitti!
Kommentit (3)
niitä enää tähän aikaan vuodesta saa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
oon ollu tosi tyytyväinen! Hinta tais olla jotain alle 50e, tarjouksesta Citymarketista. Pitää tosiaan hyvin kosteutta, kerrankin poika istahti vesilätäkköön eikä ollut vaatteet haalarin alla yhtään märät! Kovin paksu ei kyllä ole, mutta pitää kyllä tuulen.