Lue keskustelun säännöt.
Jess!!! muumimaailma on auki myös talvella - hiihtolomaviikolla
15.11.2007 |
Viemme 1 vuotiaan sinne " nauttimaan" muumeista. Kouluikäiset poikamme kun eivät enää välitä muumeista.... heidän kanssan tulikin käytyä 5 kesänä Muumimaailmassa - ja joo Turun seudulla asutaan!!
terv äiti joka on itsekin muumifani
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
tällainen kiva asia....