Ottaisitko kohteliaisuutena jos sinun sanotaan näyttävän meksikolaiselta
Kommentit (34)
Jos joku sanoo minun näyttävän meksikolaiselta hänen täytyy olla umpisokea.
En ole kyllä koskaan nähnyt suomalaista, joka yhtään näyttäisi meksikolaiselta. Pitäisin kommenttia hyvin outona.
Jos asian sanoo espanjalainen, tiedän, että se on loukkaus. Muuten ottaisin sinuna tuon kohteliaisuutena.
No kohdallani se olisi täysi järjettömyys. En muutenkaan tiedä olisiko se kohteliaisuus vai ei - meksikolaisiakin on monenlaisia. No tumma ja tulinen olisi kuitenkin!
En ole ihan varma, muistutan kyllä kovasti Frida Kahloa.
Jos tällaista sinisilmäistä blondia sanoisi meksikolaisen näköiseksi, niin miettisin että on kyllä erikoinen loukkaus.
Kyllä minä ainakin loukkaantuisin, koska pidän latinoja aika rumina.
Eikös Eva Longoriakin ole meksikolainen?
Entäs, jos sanotaan, että omaa slaavilaista näköä?
N44
Vierailija kirjoitti:
N44
Ristiriitainen olisi se kommentti. Nuoret venäläisnaiset voivat olla todella kauniita. Pitkiä ja hoikkia ja siroja. Mutta sitten tapahtuu jotain aivan kummallista ja niistä upeista leideistä tulee yhtäkkiä lihavia kurttuisia huivipäisiä kumarassa kulkevia mummoja.
Vierailija kirjoitti:
N44
Mulla on sellanen käsitys, että slaavilaisia naisia pidetään yleensä kauniina.
En todellakaan. Pyyleviä ja persjalkaisia karvaturreja. Tulee mieleen yhdistyneet kulmakarvat, takkuiset ja pörröiset hiukset ja karvaiset kainalot. Likaisen ja samean näköinen iho ja viikset kasvaa naisillekin
Slaavilainenkin voi tarkoittaa joko hoikkaa ja solakkaa tai sitten oikein tanttamaista. Ruotsalaiseksi on minua usein luultu, sitä pidän suurena kohteliaisuutena. Olen hoikka, pitkä ja vaalea.
Virossa on kauneimmat naiset. Pitkät sääret, hoikka varsi.
No ei oo sitä vaaraa, vaikka pukeutuisi Che Guevaaraa. Niin paljoa ei voi kellään silmä harittaa, että näkisi mussa jotain meksikolaista. Jos joku kierosilmä tulisi sanomaan, että hei, sä näytät ihan meksikolaiselta, niin sanoisin, että äitis oli meksikolainen kun sua teki, ja isäs on sitä vieläkin.
En ottaisi minään. Ihmettelisin lähinnä, koska olen niin vaalea.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan. Pyyleviä ja persjalkaisia karvaturreja. Tulee mieleen yhdistyneet kulmakarvat, takkuiset ja pörröiset hiukset ja karvaiset kainalot. Likaisen ja samean näköinen iho ja viikset kasvaa naisillekin
Perulainen, suomalainen? Niitähän tuossa kuvailet. Prototyyppejä.
Kyllä. Latinot ovat yleensä hyvin kauniita