Lasketun ajan jälkeiset " menkkakivut" ennustaako synnytyksen alkua?
Kommentit (5)
Jso tulee säännöllisesti, ei kun kellottamaan niitä.
Edelliset synnytykset jouduttu käynnistämään, toivottavasti tämä käynnistyy itsekseen. Toivon vielä että ennen irtisanoutumisia.
Yksilöllistä. Minunkin oireilla ja kivuilla useimmat olisivat synnyttäneet sata kertaa, itse kärsin 3vk tehottomista kivuliaista supistuksista jotka vei unetkin, käynnistys ja toisella kertaa leikkaus. Olisin jäänyt muuten käynnistykseen toisellakin kertaa jos ei olis ollut leikkausaikaa varattuna. Olin niin puhki.
Vierailija:
Yksilöllistä. Minunkin oireilla ja kivuilla useimmat olisivat synnyttäneet sata kertaa, itse kärsin 3vk tehottomista kivuliaista supistuksista jotka vei unetkin, käynnistys ja toisella kertaa leikkaus. Olisin jäänyt muuten käynnistykseen toisellakin kertaa jos ei olis ollut leikkausaikaa varattuna. Olin niin puhki.
Tsemppiä synnytykseen, kaikki menee varmasti hienosti! Itselläni synnytykset menneet normaalisti ja sellaisesta synnytyksestä voin sanoa, että ei kannata jännittää etukäteen!
T: Kahden äiti