Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ikuisuusaihe, mutta sanokaa nyt, mitä niille pk-hoitajille pitäisi viedä joululahjaksi???

Vierailija
15.11.2007 |

Ja mitä ei kannata viedä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos päiväkodista kysymys, niin oletan, että viedään jotain yhteiseksi kaikille, kukka ei sopiva sinne,mutta esim. jotain mukavaa syömistä voisi viedä heidän kahvihetkeensä, kakkua tai jotain jouluista jäätelöä tai omaa leipomaa kakkua, joululeipää ja juustoa, konvehteja.

Vierailija
2/2 |
15.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten jotain mitä perheen on helppo ostaa. Yhteinen karamellirasia kaikille on ihan ok. Ylipäänsä se, että muistaa saa hyvälle mielelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän