Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on huomenna yksi koulutus josta en hyödy yhtään mitään. Rohkenisiko sitä vain mennä töihin ja skipata

Vierailija
03.12.2007 |

koko paska. Ei yhtään huvita mennä istumaan sinne tyhjän pantiksi...Mitäs mieltä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla poissa hyödyttömästä koulutuksesta kun kerran pomo on sinne passittanut.

Vierailija
2/2 |
03.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo koulutukset yleensä maksaa työnantajalle ja ei varmaan hyvällä katso jos olet sieltä pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi