Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laiska mies

Vierailija
10.11.2007 |

nyt tuli mieleen avautua, kun epäilen mieheni olevan Suomen laiskin mies ?

Meillä on vuorottelu tiskivuoroissa, mutta mies on niin laiska että antaa tiskien kasautua päiväkausia (viimeksi 5 päivää) ja voitte kuvitella minkänäköinen tiskipöytä on... imurointi myös todella vaikeaa,ei koskaa laita lapsia nukkumaan saati pyykkää

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
10.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies esim kun tulee kotiin ja syö vaikka jotain iltapalaa niin kaikki jää siihen tiskipöydälle. Mehupullot, margariiniveitset,leivänmurut jne.



Lapset laittaa nukkumaan mutta oikeestaan mitään muuta hommaa ei tee silleen säännöllisesti.



Kaikki, lämmittämisestä ja puutöistä lähtien on mun hommaa.



Epäilen että voitan tämän " kisan" , mutta enpä valita ite oon tuon hyväksynyt ja tiennyt kun on sen kanssa naimisiin mennyt. Muuten on maan mainioin mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi