Lue keskustelun säännöt.
Mitä kaikkea hyvää voisi syödä tapas-pöydässä?
Kommentit (3)
Ite tykkään napostella niitä, mitä sitten onkaan tarjolla.... Oliiveja, juustoja jne...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Eli tosiaan mikä tahansa, vaikka makkaravoileivät on tapas jos niitä siksi haluaa kutsua.
Jos espanjalaisia ohjeita haluat, osta tapas-ohjekirja. Niissä on tosi paljon hyviä espanjalaisia reseptejä..paljon tietty oliiveja, valkosipulia esim. aioli, pikkulihapullat, perunasalaatti, marinoidut herkkusienet, tomaatti-sipulisalaatti, herkkusieni-salamiblandaus, pekoninakit, juustot + hedelmät, isot katkaravut, espanjalainen tortilla..ne ählypitsapaikkojen makaronitkin on aika hyviä kotioloissa tehtyinä ja sopii tapas-pöytään.
Poison Ivy
oliiveja
aurinkokuivattua tomaattia
juustokuutioita
chorizo-makkaraa
muuta salamia tms.
ilmakuivattua kinkkua
curry-katkarapuja
pieniä lihapullia
kirsikkatomaatteja
suolakurkkuja
perunamunakasta
veneperunoita
paahdettuja juureksia
keitettyjä munia