Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kaikkea hyvää voisi syödä tapas-pöydässä?

Vierailija
17.11.2007 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliiveja

aurinkokuivattua tomaattia

juustokuutioita

chorizo-makkaraa

muuta salamia tms.

ilmakuivattua kinkkua

curry-katkarapuja

pieniä lihapullia

kirsikkatomaatteja

suolakurkkuja

perunamunakasta

veneperunoita

paahdettuja juureksia

keitettyjä munia



Vierailija
2/3 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite tykkään napostella niitä, mitä sitten onkaan tarjolla.... Oliiveja, juustoja jne...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tosiaan mikä tahansa, vaikka makkaravoileivät on tapas jos niitä siksi haluaa kutsua.



Jos espanjalaisia ohjeita haluat, osta tapas-ohjekirja. Niissä on tosi paljon hyviä espanjalaisia reseptejä..paljon tietty oliiveja, valkosipulia esim. aioli, pikkulihapullat, perunasalaatti, marinoidut herkkusienet, tomaatti-sipulisalaatti, herkkusieni-salamiblandaus, pekoninakit, juustot + hedelmät, isot katkaravut, espanjalainen tortilla..ne ählypitsapaikkojen makaronitkin on aika hyviä kotioloissa tehtyinä ja sopii tapas-pöytään.



Poison Ivy

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän