Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parikymppisenä naisena totean: jos mies on emotionaalisesti kypsymätön ja impulsiivinen, ei sytytä

Vierailija
28.10.2023 |

Näin se vain on ja samaa mieltä moni ikätoverini. 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni seikkailu hopeanäädän kanssa paikallaan.

Vierailija
2/14 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on aivoistaan fyysisestikin keskenkasvuiset vähintään 30v asti. Ei ole sattumaa että ihminen on hedelmällisimmillään silloin kun on tyhmimmillään.

https://www.menshealth.com/health/a26868313/when-does-your-brain-fully-…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niihän te väitätte, silti mä uin pimperossa

Vierailija
4/14 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka ihmeessä voit sanoa nOTTAA HOUSUT POOOIS

Vierailija
5/14 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä miehenä totean: jos nainen on emotionaalisesti kypsymätön ja impulsiivinen, ei sytytä.

Näin se vain on ja samaa mieltä moni ikätoverini. M28

Vierailija
6/14 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummini on tuollainen. Aina hame korvissa juostuaan ensin raamattuseurassa ja sitten ompeluseurassa. 

Hävettää eikä olla sukua.

Vierailija
7/14 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Parikymppisenä miehenä totean: jos nainen on emotionaalisesti kypsymätön ja impulsiivinen, ei sytytä.

Näin se vain on ja samaa mieltä moni ikätoverini. M28

Jännä, että kommenttisi saa alanuolia, mutta AP saa ylänuolia. Naiset ei selvästikkään voi sietää, jos mies, etenkin nuori mies, asettaa tiukat kriteerit naisille. Naisia ärsyttää, kun eivät pysty täyttämään niitä.

Vierailija
8/14 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaset parikymppiset muijat eivät halua sitoutua,varsinkaan kauniit.Heillä tavallaan jatkuvasti haku päällä.

Vierailija
9/14 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä minulle on merkitystä vain naisen ulkonäöllä ja sillä, että hän on mukava.

Vierailija
10/14 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Miehenä minulle on merkitystä vain naisen ulkonäöllä ja sillä, että hän on mukava.

Ai ei edes sillä, pääsetkö heittämään rojut ränniin?

Vierailija
11/14 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Luulin olevan itsestään selvää, että seksistä puhutaan. En tarvitse naista muuhun.

Vierailija
12/14 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensiksi ihmiset on yksilöitä ja sukupuolesta riippumatta toiset on impulsiivisempia tai emotionaalisesti kypsymättömämpiä kuin toiset.

Mutta tähän keskusteluun sopii heittää mun oma näkemys parikymppisten miesten ja naisten impulsiivisuudesta ja emotionaalisesta kypsyydestä. Mä väitän (ilman varsinaisia todisteita, tää on vaan mun näkemys ja kokemus) että toisin kun yleisesti väitetään niin parikymppiset miehet on useimmiten vähemmän impulsiivisia ja emotionaalisesti kypsempiä kun naiset ja en sano tätä loukatakseni ketään. Useimmiten naiset suhtautuu asioihin enemmän tunteella, mut parikymppiset naiset ei usein vielä tunne omaa itseään ihan hirveesti, miehet tuntee itsensä yleensä paremmin. Myös naisten hormonitoiminta on todella erilainen kun miesten, joka lisää myös impulsiivisuutta ja emotionaalisia ongelmia. 

Oon ite 34 ja ku mietin itseäni ja kavereitani parikymppisenä niin mekin ollaan oltu todella flippereitä loppujen lopuks tunteiden kanssa. Nykyään seurustelen 24 vuotiaan miehen kanssa ja mun kavereissa löytyy myös paljon parikymppisiä, niin miehiä kun naisia ja esim yks mun parhaista ystävistä on 26 vuotias mies jonka deittailuelämää oon vierestä seurannut. Kyseinen mies, niinkun musta moni muukin saman ikäinen mies, tietää mitä haluaa ja selvittää parisuhteessa asioita kypsästi. Kun taas naiset joita hän on tapaillut käyttäytyy toisinaan tunteiden vallassa todella epäkypsästi. 

En tarkota tätä millään pahalla ketään kohtaan ja väitän et naisten hormonitoiminta vaikuttaa tähän todella paljon. Samoin varmaan myös se millasessa maailmassa naiset kasvaa pienestä pitäen, koska jo todella nuoresta pitäen naiset seksualisoidaan ja aikuistumista odotetaan naisilta nopeampaan tahtiin kun miehiltä. 

Ja kuten sanoin jo alussa, jokainen on yksilö, mutta mun näkemys on se, että jos verrattaisiin naisten ja miesten emotionaalista kehitystä niin nykypäivänä miehet kehittyy nopeampaan. Ennen on ehkä ollut toisin kun vallitsi vielä "miehet ei itke eikä puhu tunteista" aika, joka onneks alkaa olemaan ohi jo.

Vierailija
13/14 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kymppinen ei ole vielä edes nainen.

Älyltään ja tunteiltaan vielä kehitysvaiheessa jotenka ajatuksillasi ja mielipiteilläsi ei ole merkitystä.

Sinulta puuttuu elämänkokemus ja ymmärrys vielä täysin.

Vierailija
14/14 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Luulin olevan itsestään selvää, että seksistä puhutaan. En tarvitse naista muuhun.

Hetken jo ihmettelinkin, että mihin muuhun naista edes voisi tarvita tai käyttää kuin seksiin? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi