Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin mammmmmuttimarkkinoilta kaikkea kivaa!

Vierailija
21.09.2007 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ivaa, vaan että se on marketti, josta voi ostaa ruokaa, mutta ei just muuta. Sori. =)

Vierailija
2/5 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselle vauvanruokaa & kengät, aikuisille meksikolaista pöperöä ja hedelmiä.



Mies sitten osti Stockan exclusive-päivänä jotain lehtiä, kirjoja ja vaatteita. Ja tietysti Herkusta herkkuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi voihan Mammuttimarkkinoilta löytää kaikkea kivaa myös ruokapuolelta. Vai tuleeko kaikki kiva ruokaan liittyvä Stockan herkusta...?

Finette:


ivaa, vaan että se on marketti, josta voi ostaa ruokaa, mutta ei just muuta. Sori. =)

Vierailija
4/5 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ostit?

Vierailija
5/5 |
21.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-saksia

-aterimia

ja muistaakseni vielä jotain muuta joka oli tarjouksessa plus normaalihintaisia tyynyjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi