G: Te, kenelle rakenneultrassa on veikattu tyttöä!
Pitikö arvelu paikkansa, kumpi tuli?
Kolmen pojan jälkeen lääkäri sanoi että nyt on todennäköisesti tyttö tulossa, 100% varmasti ei kuitenkaan tahtonut vielä luvata. Olo on epäuskoinen ja hämmentynyt, toisaalta tekisi mieli ostella kivoja tyttövaatteita vaihteeksi :)
Ja tahtoisin tähän vain omia kokemuksia, ei niitä naapureita ja kumminkaimoja joille on luvattu toista ja toista syntyi.
Kommentit (23)
kun oli niin poikafiilis, tyttö kuitenkin syntyi poikafiiliksestä huolimatta!
Toisessa raskaudessa kokenut naistentautienlääkäri teki rakenneultran ja sanoi, että tyttö näyttäisi tulevan, Sitten kontroliultrassa oma tk:n neuvolalääkäri totesi, että ihan selvä poika. Ja poika syntyi.
Kolmannessa raskaudessa lääkäri ultrasi kahdella eri kerralla, ja sanoi, että 80 prosentin varmuudella tyttö. Samainen tk lääkäri kuin edellisessäkin raskaudessa ultrasi myös ja sanoi, että tyttö. Ja tyttö tuli.
t. kolmen lapsen äiti, kaksi poikaa ja tyttö
Ekasta sanottiin olevan tyttö, muttei 100% kätilö luvannut sen olevan. Luotin siihen että tyttö tulee ja Tyttö myös syntyi. :)
Toisella kerralla itse jo ymmärsin katsoa oikeaan paikkaan ja tytön näin itsekin tulevan ennen kuin kätilö sanoi sen. Tyttö myös syntyi.
Kolmannella kerralla myös seurasin tarkkaan tutkimusta ja huomasin jalkovälissä selvät pojan vehkeet. Varmistin vielä että onhan poika ja sanoi olevan poika! Ei edes alkanut sanomaan, että ei ole varma jne. POika tuli.
Että voipi hyvinkin arvelut pitää sinullakin paikkaansa!
Toisesta, kolmannesta, neljännestä ja viidennestä sanottiin että poika tulee. Kaikki myös oli poikia.
Kuudennesta sanottiin että tyttö ja tyttö tuli...
poika tuli. ultraajana tosin oli epävarma kätilö eikä lääkäri. kätilö sanoikin arvion olevan epävarma.
Lääkäri katsoi molemmat ja totesi, että kaksi tyttöä olisi tulossa.
Noin 15 viikkoa myöhemmin syntyi sitten kaksi pientä prisessaa, eli juu, veikkaus (tieto?) osui oikeaan! ;o)
Esikoinen meillä on poika.
myöhemmissä ultrissa aina vain tytöltä ja tyttö oli.
Kakkonen näytti koko ajan pojalta ja poika oli.
Masussa nyt kasvava kolmonen näytti alkuraskauden ultrassa erittäin selvältä pojalta. Kokenut lääkäri. Omilla silmillä katsominenhan tässä ei välttämättä auta, mutta näytti erittäin selvästi pojalta meistä vanhemmistakin. Rakenneultrassa en viitsinyt kysyä, kun ajanvaraussotkun vuoksi oli vain vähän aikaa ja lääkäri tiedettiin tiukasti terveysasioissa pitäytyväksi :) Sittemmin vauva on muuttunut erittäin selväksi tytöksi! Oli aika yllätys ja jännä juttu, kun olimme asennoituneet jo vähän poikaa tekemään :D Nyt koti jo täynnä tyttövärejä, heh! Huomenna taas uusi ultra ja nyt aion taas pyytää näyttämään taas sitä osastoa jahka terveysasiat on katsottu. Joka kerta en viitsi udella :) Useita ultria raskausdiabeteksen vuoksi meillä.
Kätilö sanoi, että voisi arvioida tytön tulevan, koska jalkovälissä ei näy mitään.
Tyttö tuli.
Sanoi että ei näy pojan vehkeitä. Poikahan sieltä sitten tuli :)
.. äidin fiilikset olivat tästä huolimatta koko raskauden ajan sellaiset, että tyttöä tässä kuitenkin odotetaan. Ja tyttö tuli...
samoin neljännestä meni oikein, joka oli poika kuten arvelivat.
mutta poikahan sieltä tuli.
Ennestään tyttö ja poika. Tytöstä en käynyt ultrassa ja keskimmäisen ultraus piti siis paikkansa.
En kyllä uskaltaisi vaatteita ainakaan valmiiksi ostella tuon oman kokemuksen perusteella.
sen jälkeen voi jo huoletta ostella vaatteitakin. Se on varmaa tietoa mitä siellä sanovat.
Kiitos kokemuksista, laittakaa vaan lisää! T: ap
mä olen niin kade sulle. Mulla on kaksi poikaa ja et arvaa kuinka toivon kokevani vielä tuon saman fiiliksen kuin sinä. että sanovat ultrassa...tyttö on. Huoh....
kertokaa että miten se onnistui? Teittekö jotain erilailla?
Ja 2 tyttöä on tullut ;-). Eli meillä ainakin piti paikkaansa - tosin esikoisen kohdalla kätilön oli hankala saada selvyyttä, kun vauva oli jalat todella supussa koko ultrauksen ajan. Kuopuksen kohdalla näin itsekin, että tyttö tulee - jalat oli ihan harallaan, eikä mitään " ylimääräistä" näkynyt.
Minun kokemuksieni mukaan siis on melko luotettava tieto - ONNEA!
Vierailija:
Joten ei niin varmaa :)