Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Te, kenelle rakenneultrassa on veikattu tyttöä!

Vierailija
13.10.2007 |

Pitikö arvelu paikkansa, kumpi tuli?



Kolmen pojan jälkeen lääkäri sanoi että nyt on todennäköisesti tyttö tulossa, 100% varmasti ei kuitenkaan tahtonut vielä luvata. Olo on epäuskoinen ja hämmentynyt, toisaalta tekisi mieli ostella kivoja tyttövaatteita vaihteeksi :)



Ja tahtoisin tähän vain omia kokemuksia, ei niitä naapureita ja kumminkaimoja joille on luvattu toista ja toista syntyi.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


sen jälkeen voi jo huoletta ostella vaatteitakin. Se on varmaa tietoa mitä siellä sanovat.

Joten ei niin varmaa :)

Vierailija
2/23 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oli niin poikafiilis, tyttö kuitenkin syntyi poikafiiliksestä huolimatta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa raskaudessa kokenut naistentautienlääkäri teki rakenneultran ja sanoi, että tyttö näyttäisi tulevan, Sitten kontroliultrassa oma tk:n neuvolalääkäri totesi, että ihan selvä poika. Ja poika syntyi.



Kolmannessa raskaudessa lääkäri ultrasi kahdella eri kerralla, ja sanoi, että 80 prosentin varmuudella tyttö. Samainen tk lääkäri kuin edellisessäkin raskaudessa ultrasi myös ja sanoi, että tyttö. Ja tyttö tuli.



t. kolmen lapsen äiti, kaksi poikaa ja tyttö

Vierailija
4/23 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekasta sanottiin olevan tyttö, muttei 100% kätilö luvannut sen olevan. Luotin siihen että tyttö tulee ja Tyttö myös syntyi. :)



Toisella kerralla itse jo ymmärsin katsoa oikeaan paikkaan ja tytön näin itsekin tulevan ennen kuin kätilö sanoi sen. Tyttö myös syntyi.



Kolmannella kerralla myös seurasin tarkkaan tutkimusta ja huomasin jalkovälissä selvät pojan vehkeet. Varmistin vielä että onhan poika ja sanoi olevan poika! Ei edes alkanut sanomaan, että ei ole varma jne. POika tuli.



Että voipi hyvinkin arvelut pitää sinullakin paikkaansa!

Vierailija
5/23 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisesta, kolmannesta, neljännestä ja viidennestä sanottiin että poika tulee. Kaikki myös oli poikia.



Kuudennesta sanottiin että tyttö ja tyttö tuli...

Vierailija
6/23 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika tuli. ultraajana tosin oli epävarma kätilö eikä lääkäri. kätilö sanoikin arvion olevan epävarma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/23 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri katsoi molemmat ja totesi, että kaksi tyttöä olisi tulossa.

Noin 15 viikkoa myöhemmin syntyi sitten kaksi pientä prisessaa, eli juu, veikkaus (tieto?) osui oikeaan! ;o)



Esikoinen meillä on poika.

Vierailija
8/23 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

myöhemmissä ultrissa aina vain tytöltä ja tyttö oli.



Kakkonen näytti koko ajan pojalta ja poika oli.



Masussa nyt kasvava kolmonen näytti alkuraskauden ultrassa erittäin selvältä pojalta. Kokenut lääkäri. Omilla silmillä katsominenhan tässä ei välttämättä auta, mutta näytti erittäin selvästi pojalta meistä vanhemmistakin. Rakenneultrassa en viitsinyt kysyä, kun ajanvaraussotkun vuoksi oli vain vähän aikaa ja lääkäri tiedettiin tiukasti terveysasioissa pitäytyväksi :) Sittemmin vauva on muuttunut erittäin selväksi tytöksi! Oli aika yllätys ja jännä juttu, kun olimme asennoituneet jo vähän poikaa tekemään :D Nyt koti jo täynnä tyttövärejä, heh! Huomenna taas uusi ultra ja nyt aion taas pyytää näyttämään taas sitä osastoa jahka terveysasiat on katsottu. Joka kerta en viitsi udella :) Useita ultria raskausdiabeteksen vuoksi meillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/23 |
14.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätilö sanoi, että voisi arvioida tytön tulevan, koska jalkovälissä ei näy mitään.

Tyttö tuli.

Vierailija
10/23 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi että ei näy pojan vehkeitä. Poikahan sieltä sitten tuli :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/23 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. äidin fiilikset olivat tästä huolimatta koko raskauden ajan sellaiset, että tyttöä tässä kuitenkin odotetaan. Ja tyttö tuli...

Vierailija
12/23 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin neljännestä meni oikein, joka oli poika kuten arvelivat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/23 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi tyttöä ja poika

Vierailija
14/23 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta poikahan sieltä tuli.



Ennestään tyttö ja poika. Tytöstä en käynyt ultrassa ja keskimmäisen ultraus piti siis paikkansa.



En kyllä uskaltaisi vaatteita ainakaan valmiiksi ostella tuon oman kokemuksen perusteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/23 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen jälkeen voi jo huoletta ostella vaatteitakin. Se on varmaa tietoa mitä siellä sanovat.

Vierailija
16/23 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tyttö tuli.

Vierailija
17/23 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kokemuksista, laittakaa vaan lisää! T: ap

Vierailija
18/23 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen niin kade sulle. Mulla on kaksi poikaa ja et arvaa kuinka toivon kokevani vielä tuon saman fiiliksen kuin sinä. että sanovat ultrassa...tyttö on. Huoh....

Vierailija
19/23 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertokaa että miten se onnistui? Teittekö jotain erilailla?

Vierailija
20/23 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 2 tyttöä on tullut ;-). Eli meillä ainakin piti paikkaansa - tosin esikoisen kohdalla kätilön oli hankala saada selvyyttä, kun vauva oli jalat todella supussa koko ultrauksen ajan. Kuopuksen kohdalla näin itsekin, että tyttö tulee - jalat oli ihan harallaan, eikä mitään " ylimääräistä" näkynyt.



Minun kokemuksieni mukaan siis on melko luotettava tieto - ONNEA!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi