Lue keskustelun säännöt.
G: Te, kenelle rakenneultrassa on veikattu tyttöä!
13.10.2007 |
Pitikö arvelu paikkansa, kumpi tuli?
Kolmen pojan jälkeen lääkäri sanoi että nyt on todennäköisesti tyttö tulossa, 100% varmasti ei kuitenkaan tahtonut vielä luvata. Olo on epäuskoinen ja hämmentynyt, toisaalta tekisi mieli ostella kivoja tyttövaatteita vaihteeksi :)
Ja tahtoisin tähän vain omia kokemuksia, ei niitä naapureita ja kumminkaimoja joille on luvattu toista ja toista syntyi.
Kommentit (23)
En silti uskonut asiaa... vasta kun monta kertaa jouduimme äitiyspolilla käymään ultrassa ja sielläkin joka kerta sanottiin, että tyttö on, niin aloin uskoa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ennestään oli jo tyttöjä, joten en todellakaan ollut pettynyt
Eli meillä ainakin molemmat on laitettu alulle 2-3 päivää ennen oletettua ovulaatiota - ovulaation aikaan (tai hieman ennen sitä) tulisi välttää yhdyntää; sitten, kun munasolu puhkeaa, on vain tytteleitä odottelemassa munanjohtimessa ;-).
Meillä on siis 2 kertaa yritetty tyttöä, ja 2 kertaa näin siinä onnistuttu :-).
19