Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Te, kenelle rakenneultrassa on veikattu tyttöä!

Vierailija
13.10.2007 |

Pitikö arvelu paikkansa, kumpi tuli?



Kolmen pojan jälkeen lääkäri sanoi että nyt on todennäköisesti tyttö tulossa, 100% varmasti ei kuitenkaan tahtonut vielä luvata. Olo on epäuskoinen ja hämmentynyt, toisaalta tekisi mieli ostella kivoja tyttövaatteita vaihteeksi :)



Ja tahtoisin tähän vain omia kokemuksia, ei niitä naapureita ja kumminkaimoja joille on luvattu toista ja toista syntyi.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli meillä ainakin molemmat on laitettu alulle 2-3 päivää ennen oletettua ovulaatiota - ovulaation aikaan (tai hieman ennen sitä) tulisi välttää yhdyntää; sitten, kun munasolu puhkeaa, on vain tytteleitä odottelemassa munanjohtimessa ;-).



Meillä on siis 2 kertaa yritetty tyttöä, ja 2 kertaa näin siinä onnistuttu :-).



19

Vierailija
22/23 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En silti uskonut asiaa... vasta kun monta kertaa jouduimme äitiyspolilla käymään ultrassa ja sielläkin joka kerta sanottiin, että tyttö on, niin aloin uskoa.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennestään oli jo tyttöjä, joten en todellakaan ollut pettynyt

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän