Lue keskustelun säännöt.
Kuinka pian hiv näkyy testeissä? Oon ehkä ollut sen hiv tartuttajan kanssa vuonna 03
29.09.2007 |
Lapset on syntyneet 05 ja
07. Olisiko pitänyt jo hiv huomata? Entä onko se otettu raskausaikana vai mikä testi otettiin?
Kommentit (3)
Vierailija:
Lapset on syntyneet 05 ja
07. Olisiko pitänyt jo hiv huomata? Entä onko se otettu raskausaikana vai mikä testi otettiin?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
2kk kuluttuakin jo erittäin todennäköisesti
...testataan mm. hiv -- mutta kyllä sinun pitäisi olla siitä tietoinen, että onko otettu, koska sitä ei oteta ilman sinun lupaasi.
Ja tulos merkitään neuvolakorttiin -- tai siis ainakin mulla merkittiin.