Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pian hiv näkyy testeissä? Oon ehkä ollut sen hiv tartuttajan kanssa vuonna 03

Vierailija
29.09.2007 |

Lapset on syntyneet 05 ja

07. Olisiko pitänyt jo hiv huomata? Entä onko se otettu raskausaikana vai mikä testi otettiin?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...testataan mm. hiv -- mutta kyllä sinun pitäisi olla siitä tietoinen, että onko otettu, koska sitä ei oteta ilman sinun lupaasi.

Ja tulos merkitään neuvolakorttiin -- tai siis ainakin mulla merkittiin.

Vierailija
2/3 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Lapset on syntyneet 05 ja

07. Olisiko pitänyt jo hiv huomata? Entä onko se otettu raskausaikana vai mikä testi otettiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

2kk kuluttuakin jo erittäin todennäköisesti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi