Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tää siivous on kuin James Joycen Odyssea, ei lopu koskaan, tylsää ja

Vierailija
13.10.2007 |

joudut aloittamaan alusta lopetettuasi koska et muista mitä olet jo tehnyt.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
13.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoaminen on just tuota. Jatkuvaa nurkasta nurkkaan koltaroimista, eikä ikinä tule valmista, kun muksut ehtii " siivota" toisesta päästä kämpän sekasortoon ja lika liikkuu koko ajan ympyrää. :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi