Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi elämä! Tuttu tuli eilen matkalta ja toi lapsille yli 500€ tuliaiset!

Vierailija
06.10.2007 |

Turhuutta sanon minä!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hävettää kun eihän me ikinä mitään tuoda, käydäänkin tosin vain Tallinnassa aina... :/

Vierailija
2/5 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivahan se on, että lapsesi saavat lahjoja, jos ystävälläsi on niihin varaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä oletkaan velvollinen hänelle vastavuoroisesti ostamaan

Vierailija
4/5 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siskoni tuo myös paljon tuliaisia minun lapsilleni, vaikka on pari omaakin hänellä.

tuntuu aika ikävältä kun itse ostetaan vain joku pieni tuliainen heidän lapsilleen...

mutta kun ei ole varaa matkustaa jos kaikille sukulaislapsille pitää aina ostaa paljon ja kallista!!!

Vierailija
5/5 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tuon tuliaisiksi esim. vaatteita, joita aina tarvitaan. Miten kukaan saisi menemään 500 e turhiin tuliaisiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi