Lue keskustelun säännöt.
Voi elämä! Tuttu tuli eilen matkalta ja toi lapsille yli 500€ tuliaiset!
Kommentit (5)
Kivahan se on, että lapsesi saavat lahjoja, jos ystävälläsi on niihin varaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mitä oletkaan velvollinen hänelle vastavuoroisesti ostamaan
siskoni tuo myös paljon tuliaisia minun lapsilleni, vaikka on pari omaakin hänellä.
tuntuu aika ikävältä kun itse ostetaan vain joku pieni tuliainen heidän lapsilleen...
mutta kun ei ole varaa matkustaa jos kaikille sukulaislapsille pitää aina ostaa paljon ja kallista!!!
Itse tuon tuliaisiksi esim. vaatteita, joita aina tarvitaan. Miten kukaan saisi menemään 500 e turhiin tuliaisiin?
Aivan hävettää kun eihän me ikinä mitään tuoda, käydäänkin tosin vain Tallinnassa aina... :/