Lue keskustelun säännöt.
Suvi Lindèn taitaa tehdä töitä vain rahan takia
29.09.2007 |
ei malta pitää lomaa vaikka korvaaja takuulla löytyisi. Raha on niin tärkeää ettei malta edes lapsen takia olla pois töistä.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Lapsen hoidosta tuo 7000:kin olisi TODELLA suuri summa, kun ajatellaan, että normaalisti lapsen kanssa ollaan kotona alle 700 eurolla.