Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leikkaus yksityisellä lääkärillä??

Vierailija
06.10.2007 |

Onkohan kuinkakin kallista lystiä....??

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
06.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset


Enitenhän siinä maksavat laitosmaksut ja paikallispuudutuksessa tehtävä toimenpide on huomattavasti halvempi kuin nukutuksessa tai spinaalianestesiassa tehtävä. Leikkaavan lääkärin palkkio on yleensä vain 10-20 % kaikista kuluista.



Jos puhutaan nukutuksessa tehtävistä " oikeista" leikkauksista niin hinta on polvitähystyksen 2000 eurosta proteesileikkauksen 12 000 euroon. Kela korvaa leikkauksista vain hyvin pienen osan (alle 10%).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme