Lue keskustelun säännöt.
vähänko repesin kun luin aloituksen osoitteet järjestyksessä
06.10.2007 |
Auttakaa ja anatakaa neuvoja - Vierailija (1/11) 06.10. 13:37
Uskovat - Vierailija (3/18) 06.10. 13:37
Seksistä - Vierailija (0/1) 06.10. 13:37
Mieheni on spermatykki - Vierailija (0/3) 06.10. 13:37
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mutta noi aikasemmat ei olleet vielä silloin, jonkun muun tekosia :)