Lue keskustelun säännöt.
Onko Erikan siskolle nimi Noora ihan erimaailmasta?
Kommentit (3)
Ällöttää liian samantapaiset nimet, kuten Erika ja Eleonora.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meillä kaksoset ovat tyyliin maija ja raija. Kolmosta ei haluttu samaan muottiin ja annettiin esim. niina. Maija ja raija menee jatkuvasti sekaisin. Jos oltais kolmannesta tehty kaija, olisin saanu luetella aina sen rimpsun läpi ennenkuin olis tärpänny oikeeseen nimeen.
mites esim viveka, ulrika, elina, alisa jne. ?