Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ajattelin että olis kiva jos meidän häissä näkyis molempien harrastukset ohjelmassa jollain tapaa. Harrastan it
04.10.2007 |
ämaista tanssia itse eli kysymys kuuluu olisko pöljää tilata tanssija tai ryhmä esiintymään?
Kommentit (2)
Siinä kesän Satuhäät- ohjelmassa oli joku sambaryhmä esiintymässä, ja kyllä siitä enemmin polttari- kuin hääfiilis tuli!
Mutta jos se on teidännäköistä, niin mikäs siinä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Sitten ohjelmassa vedät sen irti ja alat tanssi napa paljaana. Ole hyvä, vuosisadan paras idea. :D
Mikä sen miehen harrastus on? Toivottavasti ei mikään pitsinnypläys.