Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mikä pieni juttu ärsyttää sinua kohtuuttomasti?

Vierailija
04.10.2007 |

Mitkä pienen-pienet jutut ärsyttävät sinua? Sellaiset, joista ei kehtaa kenellekään huomauttaa, mutta särähtävät joka kerta korvaan tai tuntuu muuten kurjalta?



Omat naurettavat ärsytyksen aiheeni:

- Ärsyttää todella paljon kun ihmiset puhuvat parsasta tarkoittaessaan parsakaalia :-D

- Ärsyttää kun äidit eivät riisu vauvoiltaan edes talvimyssyä kaupoissa kiertäessään, vaikka vauva on hereillä

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellähän on usein hirveän kylmä. En ole koskaan riisunut isommiltakaan, enkä itseltänikään.

Vierailija
2/31 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, jotka väistävät katukäytävällä väärältä puolelta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pidettävä mölyt mahassa ettei lapsi vaan kuule mitä mieltä hänen opettajastaan olen :(

Vierailija
4/31 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin tässä eräänä päivänä näytelmää, johon itsellä ei ollut mahdollisuutta puuttua: näkövammaiset yrittivät löytää oikeaa bussia paikassa, jossa niitä lähtee useita. Mitä tekevät ihmiset? Juoksevat valkoisten keppien yli ja edestä, bussikuskit tokaisevat, että ei tämä ole oikea ja kukaan ei opasta eteenpäin. Lopulta meinaavat jäädä bussin alle. Ja ihmiset vaan jatkavat keppien päältä juoksemista.



Hävetti kaikkien idioottien puolesta.

Vierailija
5/31 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Enään" , " kumpa" , " tuleppas" ym.

Ihmiset, jotka puhuvat junassa, bussissa ym. kännykkään kovalla äänellä.



Näitä on paljonkin, mutta nyt kaikki ei muistu mieleen. Olen herkästi ärsyyntyvä :D

Vierailija
6/31 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta esim. nähtyä Stokkalla viime viikolla: äiti on riisunut omat ulkovaatteensa kokonaan, mutta vauvalla on paksut peitteet ja paksu talvimyssy päässä. Koko ostoskierroksen, vaikkei Stokkalla ole kylmä. Tämäntyyppisissä tilanteissa ärsyttää, kun äiti on huolehtinut ettei itselle tule kuuma, mutta vauva hikoilee paksuissa kamppeissa :) Voin tietysti olla aivan väärässä ja kyseessä on äärimmäisen palelevaiset lapset. Ehkä!



AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/31 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, että käytetään sana-epäsikiötä " tavan" tavallisen sijaan. Murrr grrr :D

Vierailija
8/31 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/31 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa on siinä kahden kassin kanssa yrittää avata ovea. ARGGHHH!



Kun junasta (tai metrosta) yrittää päästä ulos, ja sisääntulevat tukkivat tien!!!!



Kun ihmiset pysähtyvät juttelemaan tai muuten vain miettimään liukuportaiden ylä- tai alapäässä!!!!



Eli juuri se, ettei nähdä omaa napaa pitemmälle....

Vierailija
10/31 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jono on tulossa !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/31 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehtaa ihmiset tulla oven taakse kyselemään palveluksia. Oikein odottavat, että mies tulee kotiin, että pääsevät sitten häiritsemään.

Vierailija
12/31 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mitenkään pienesti, vituttaa kun tyttö kuvittelee olevansa parempi kuin muut, kukaan muu ei saa käyttää esim samanlaisia vaatteita ku hän, mistä vitusta minä voin tietää minkälaisia releitä häneltä löytyy. Tyttäreni sit nysväilee ja myötäilee tätä toista tyttöä, sekin ärsyttää suunnattomasti. Sanoinkin et kulje alasti ei se toinen tyttö kehtaa alasti kulkea.



Toinen mikä ärsyttää on sukat jotka valuvat tai kiristävät varresta ja sit vielä ärsyttää mummot jotka lässyttää vauvoille vaunuihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/31 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole aidosti kiinnostunut siitä, mitä toiselle kuuluu - kunhan se oma asia tulee sanotuksi.



Kilpaileminen.



Päteminen.



Jne. Näitähän riittää!



t. Toinen helposti ärsyyntyvä ;-)

Vierailija
14/31 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun ihmiset mässyttävät syödessään,

olkapäähän tökkiminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/31 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurassa asenne on semmoista omahyväistä ei-viinan-pisaraa-ikinä-missään -jeesustelua ja muiden paheksuntaa, ja sitten itse salaa jossain puuliiterissä vedetään kännejä.

Vierailija
16/31 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Purkan jauhaminen suu auki.

-Bussiin ensimmäisenä rynnivät rahalla maksavat idiootit, jolloin matkakorttilaiset jonottavat pysäkillä mahd sateessa. Päästäisi nopeammat ensin.

-heti kaupan automaattiporttien taakse jumittuvat kauppalappujen kaivelijat. Eli tukitaan kärryillä muiden pääsy kauppaan sisälle.

17/31 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" ..vatsan sisäinen asukki.."

Vierailija
18/31 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tahansa kysymykseen, esim. Onko jumalaa olemassa?, vastataan tietäväisenä, että Ei tai Kyllä. Mitään perusteluja tai muutakaan ei tarvita. Ja tuo ärsyttää kyllä eniten silloin kun on kysymyksessä joku arkisempi kysymys, johon kysyjä oikeasti tarvitsisi vastauksen.

Vierailija
19/31 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks ne oo kuullu haravasta...

Vierailija
20/31 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rään ryystäminen sisäänpäin..

yskiminen bussissa

Ihmiset jotka pysähtyy keskelle tietä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän