G: Mikä pieni juttu ärsyttää sinua kohtuuttomasti?
Mitkä pienen-pienet jutut ärsyttävät sinua? Sellaiset, joista ei kehtaa kenellekään huomauttaa, mutta särähtävät joka kerta korvaan tai tuntuu muuten kurjalta?
Omat naurettavat ärsytyksen aiheeni:
- Ärsyttää todella paljon kun ihmiset puhuvat parsasta tarkoittaessaan parsakaalia :-D
- Ärsyttää kun äidit eivät riisu vauvoiltaan edes talvimyssyä kaupoissa kiertäessään, vaikka vauva on hereillä
Kommentit (31)
Ihmiset, jotka väistävät katukäytävällä väärältä puolelta.
ja pidettävä mölyt mahassa ettei lapsi vaan kuule mitä mieltä hänen opettajastaan olen :(
Katselin tässä eräänä päivänä näytelmää, johon itsellä ei ollut mahdollisuutta puuttua: näkövammaiset yrittivät löytää oikeaa bussia paikassa, jossa niitä lähtee useita. Mitä tekevät ihmiset? Juoksevat valkoisten keppien yli ja edestä, bussikuskit tokaisevat, että ei tämä ole oikea ja kukaan ei opasta eteenpäin. Lopulta meinaavat jäädä bussin alle. Ja ihmiset vaan jatkavat keppien päältä juoksemista.
Hävetti kaikkien idioottien puolesta.
" Enään" , " kumpa" , " tuleppas" ym.
Ihmiset, jotka puhuvat junassa, bussissa ym. kännykkään kovalla äänellä.
Näitä on paljonkin, mutta nyt kaikki ei muistu mieleen. Olen herkästi ärsyyntyvä :D
Mutta esim. nähtyä Stokkalla viime viikolla: äiti on riisunut omat ulkovaatteensa kokonaan, mutta vauvalla on paksut peitteet ja paksu talvimyssy päässä. Koko ostoskierroksen, vaikkei Stokkalla ole kylmä. Tämäntyyppisissä tilanteissa ärsyttää, kun äiti on huolehtinut ettei itselle tule kuuma, mutta vauva hikoilee paksuissa kamppeissa :) Voin tietysti olla aivan väärässä ja kyseessä on äärimmäisen palelevaiset lapset. Ehkä!
AP
se, että käytetään sana-epäsikiötä " tavan" tavallisen sijaan. Murrr grrr :D
Kivaa on siinä kahden kassin kanssa yrittää avata ovea. ARGGHHH!
Kun junasta (tai metrosta) yrittää päästä ulos, ja sisääntulevat tukkivat tien!!!!
Kun ihmiset pysähtyvät juttelemaan tai muuten vain miettimään liukuportaiden ylä- tai alapäässä!!!!
Eli juuri se, ettei nähdä omaa napaa pitemmälle....
kehtaa ihmiset tulla oven taakse kyselemään palveluksia. Oikein odottavat, että mies tulee kotiin, että pääsevät sitten häiritsemään.
eikä mitenkään pienesti, vituttaa kun tyttö kuvittelee olevansa parempi kuin muut, kukaan muu ei saa käyttää esim samanlaisia vaatteita ku hän, mistä vitusta minä voin tietää minkälaisia releitä häneltä löytyy. Tyttäreni sit nysväilee ja myötäilee tätä toista tyttöä, sekin ärsyttää suunnattomasti. Sanoinkin et kulje alasti ei se toinen tyttö kehtaa alasti kulkea.
Toinen mikä ärsyttää on sukat jotka valuvat tai kiristävät varresta ja sit vielä ärsyttää mummot jotka lässyttää vauvoille vaunuihin.
Kukaan ei ole aidosti kiinnostunut siitä, mitä toiselle kuuluu - kunhan se oma asia tulee sanotuksi.
Kilpaileminen.
Päteminen.
Jne. Näitähän riittää!
t. Toinen helposti ärsyyntyvä ;-)
Ärsyttää kun ihmiset mässyttävät syödessään,
olkapäähän tökkiminen.
Seurassa asenne on semmoista omahyväistä ei-viinan-pisaraa-ikinä-missään -jeesustelua ja muiden paheksuntaa, ja sitten itse salaa jossain puuliiterissä vedetään kännejä.
-Purkan jauhaminen suu auki.
-Bussiin ensimmäisenä rynnivät rahalla maksavat idiootit, jolloin matkakorttilaiset jonottavat pysäkillä mahd sateessa. Päästäisi nopeammat ensin.
-heti kaupan automaattiporttien taakse jumittuvat kauppalappujen kaivelijat. Eli tukitaan kärryillä muiden pääsy kauppaan sisälle.
Mihin tahansa kysymykseen, esim. Onko jumalaa olemassa?, vastataan tietäväisenä, että Ei tai Kyllä. Mitään perusteluja tai muutakaan ei tarvita. Ja tuo ärsyttää kyllä eniten silloin kun on kysymyksessä joku arkisempi kysymys, johon kysyjä oikeasti tarvitsisi vastauksen.
Rään ryystäminen sisäänpäin..
yskiminen bussissa
Ihmiset jotka pysähtyy keskelle tietä
Siellähän on usein hirveän kylmä. En ole koskaan riisunut isommiltakaan, enkä itseltänikään.