G: Mikä pieni juttu ärsyttää sinua kohtuuttomasti?
Mitkä pienen-pienet jutut ärsyttävät sinua? Sellaiset, joista ei kehtaa kenellekään huomauttaa, mutta särähtävät joka kerta korvaan tai tuntuu muuten kurjalta?
Omat naurettavat ärsytyksen aiheeni:
- Ärsyttää todella paljon kun ihmiset puhuvat parsasta tarkoittaessaan parsakaalia :-D
- Ärsyttää kun äidit eivät riisu vauvoiltaan edes talvimyssyä kaupoissa kiertäessään, vaikka vauva on hereillä
Kommentit (31)
Esim Satu taivutetaan oikeasti Satun eikä Sadun!
Minua ärsyttää suunnattomasti jos sukat kastuvat.
Ne kuuluu VAAN jouluun!! Aikaisintaan marraskuussa saisi laittaa, siitä pitäisi säätää laki! Argghhh....
Vierailija:
Ärsyttää, kun jotain tarkoittavat nimet taivutetaan väärin!
Esim Satu taivutetaan oikeasti Satun eikä Sadun!
samoin teen lapsilleni, ovat pää märkänä jos hatun jättää kauppareisulle päähän talvella
ihmiset jotka taivuttavat sanan viini viintä muotoon...
En itsekään ole mikään oikeinkirjoituksen nero, mutta nämä kolitsit, fliisit jne. hieman ärsyttävät. Sekä esim. akressiivinen.
Ja sitten kun ei osata lausua sanoja oikein. Kun George Bushista tulee Tsorts Puss, ja tämä ihan radiotoimittajalta kuultua uutisia lukiessa.
Ymmärsin pojan puhettaa vasta jotain kolmannella mainoksen esityskerralla. " Isi anna vauhtia!"
S...tanan kaistapujottelijat ruuhkassa. Mitä hyötyä on voittaa moisella 10 sekuntia matka-ajassa? Sydänpysähdyksiä kanssa kulkijoille vai? Kolmostiellä sinne Klaukkalan ramppiin ehtii varmasti vähemmälläkin jonottamaan.
Naapurin rouva voisi kahden lapsen äitinä ottaa vähän vähemmän viunaa ja katsoa niiden lastensa perään vähän enemmän.
Ja toisen naapurin riiviöpoika voisi opetella olemaan tulematta sisällä kutsumatta ja totella vastaan inttämärrä kun sanotaan että nyt ei sovi.
Ja miksi Tiimari menee meidän kaupungissa jo viideltä arkena kiinni?
Ohittajat, jotka vapaalla tiellä tukkivat suoraan ohittamansa auton eteen ja sotkevat tuulilasin (eivät kai ole kuulleet, että kaistalle saisi palata vasta, kun ohitettu auto näkyy kokonaan peruutuspeilistä).
Ja ihmettelevät, kun tätä ei huvita