Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mikä pieni juttu ärsyttää sinua kohtuuttomasti?

Vierailija
04.10.2007 |

Mitkä pienen-pienet jutut ärsyttävät sinua? Sellaiset, joista ei kehtaa kenellekään huomauttaa, mutta särähtävät joka kerta korvaan tai tuntuu muuten kurjalta?



Omat naurettavat ärsytyksen aiheeni:

- Ärsyttää todella paljon kun ihmiset puhuvat parsasta tarkoittaessaan parsakaalia :-D

- Ärsyttää kun äidit eivät riisu vauvoiltaan edes talvimyssyä kaupoissa kiertäessään, vaikka vauva on hereillä

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihmettelevät, kun tätä ei huvita

Vierailija
22/31 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim Satu taivutetaan oikeasti Satun eikä Sadun!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää suunnattomasti jos sukat kastuvat.

Vierailija
24/31 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kuuluu VAAN jouluun!! Aikaisintaan marraskuussa saisi laittaa, siitä pitäisi säätää laki! Argghhh....

Vierailija
25/31 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ärsyttää, kun jotain tarkoittavat nimet taivutetaan väärin!

Esim Satu taivutetaan oikeasti Satun eikä Sadun!

Vierailija
26/31 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuomaan niitä koko ajan julki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/31 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin teen lapsilleni, ovat pää märkänä jos hatun jättää kauppareisulle päähän talvella

Vierailija
28/31 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset jotka taivuttavat sanan viini viintä muotoon...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/31 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään ole mikään oikeinkirjoituksen nero, mutta nämä kolitsit, fliisit jne. hieman ärsyttävät. Sekä esim. akressiivinen.



Ja sitten kun ei osata lausua sanoja oikein. Kun George Bushista tulee Tsorts Puss, ja tämä ihan radiotoimittajalta kuultua uutisia lukiessa.







Vierailija
30/31 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsin pojan puhettaa vasta jotain kolmannella mainoksen esityskerralla. " Isi anna vauhtia!"



S...tanan kaistapujottelijat ruuhkassa. Mitä hyötyä on voittaa moisella 10 sekuntia matka-ajassa? Sydänpysähdyksiä kanssa kulkijoille vai? Kolmostiellä sinne Klaukkalan ramppiin ehtii varmasti vähemmälläkin jonottamaan.



Naapurin rouva voisi kahden lapsen äitinä ottaa vähän vähemmän viunaa ja katsoa niiden lastensa perään vähän enemmän.

Ja toisen naapurin riiviöpoika voisi opetella olemaan tulematta sisällä kutsumatta ja totella vastaan inttämärrä kun sanotaan että nyt ei sovi.



Ja miksi Tiimari menee meidän kaupungissa jo viideltä arkena kiinni?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/31 |
04.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohittajat, jotka vapaalla tiellä tukkivat suoraan ohittamansa auton eteen ja sotkevat tuulilasin (eivät kai ole kuulleet, että kaistalle saisi palata vasta, kun ohitettu auto näkyy kokonaan peruutuspeilistä).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi