Lue keskustelun säännöt.
Vain vähäisellä älyllä varustetut ihmiset haukkuvat muitten tv:n katselu tottumuksia!
18.09.2007 |
On se helvetti soikoon kumma, ettei saa katsoa sitä mitä haluaa, ilman että heti ollaan arvostelemassa!
Eikö teillä ole omaa elämää?
Kommentit (2)
Vierailija:
yleissivistyksen ja muun kannalta, katsooko uutisia ja dokumenttielokuvia vai illasta toiseen sitä kun white trash dokaa, kiroilee ja sormeilee toistensa elimiä suljettuna johonkin taloon...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
yleissivistyksen ja muun kannalta, katsooko uutisia ja dokumenttielokuvia vai illasta toiseen sitä kun white trash dokaa, kiroilee ja sormeilee toistensa elimiä suljettuna johonkin taloon...