Lue keskustelun säännöt.
Tässä vaihtoehdot! (nimiasiaa)
03.10.2007 |
näistä pitäisi joku nimi valita pojalle: Reino, Eelis, Kauko, Taisto vai Ensio. Mikä olisi paras?
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tapasin vuosia sitten silloin n. 10-vuotiaan Ension ja hyvin sopi sen ikäiselle. :)
Taisto on hyvä kakkonen.
Reino on aika hauska