Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rv25 vauvan liikkeet vaimeita

Vierailija
26.09.2007 |

En ole tuntenut kunnon potkuja eilen enkä tänään, vaikka kuinka yritän töniä vauvaa. Kuitenkin jotain vaimeita tökkäisyjä olen tuntenut. Minulla on istukka edessä, joten se varmasti ostaltaan saattaa vaimentaa potkuja. mutta entä jos vauva on kääntynyt selkään päin, voiko se aiheuttaa sen, ettei potkuja tunne kunnolla?



Mietin, että onko turhan hysteeristä lähteä neuvolaan nyt kuuntelemaan sydänäänet, kun neuvola-aika on maanantaina?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
26.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kannattaa näissä tilanteissa olla ennemmin ylivarovainen kuin luottavainen. Sinulla on oikeus käydä näytillä jos siltä vain tuntuu. Mene siis jo vauhdilla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän