Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Sain sähkölaskun puolitettua!
Kommentit (2)
sekä toteutunut käyttö (tasauslasku), että seuraava arviolasku. Sen verran menneet heillä arviot pieleen, etten oikeasti tarvitse seuraavaa laskua maksaakaan, kun tasauksesta jäi heille yli rahaa.
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
- vaihdoin hehkulamput niihin energialamppuihin
- pohdiskeltuani asiaa myin suuren ja vanhan arkkupakastimen, asumme kaupungissa kauppojen ympäröimänä ja ihan turhaan maksan sähkölaskua, kun niitä aineksia voin hakea kaupasta miltei milloin vain
- tv kiinni kunnolla, kun sitä ei katsota, sama muiden koneiden kohdalla. jos punainen stand by -valo näkyy, kuluu sähköä hirveästi. tietokonekin kiinni aina kun ei ole käytössä
ap