Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kierukan kanssa odottaneita?
03.10.2007 |
Kuukautiset kohta viikon myöhässä, ovat yleensä säännölliset. Nyt edellisestä synnytyksestä 8kk, ja kierukka ehkäisynä. En ollut aikaisemmin huolissani, mutta nyt laskin että neljä päivää ollaan myöhässä. Eli onko joku tullut raskaaksi kierukasta huolimatta ja miten kävi?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Viikkoja tais olla n. 8-10 kun kierukka poistettiin. Raskaus sujui ongelmitta ja terve poika syntyi.