Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pärjäämiseen apua?

Vierailija
25.09.2007 |

Palkastani jää käteen n.1200e/kk. Pärjäisikö 3 lapsen kanssa, jos ero tulisi? Mies ei suostu kun vuoroasumiseen, eli silloinhan elarit jää maksamatta kun lapset asuu yhtäpaljon molempien luona. Auttakaa, saako tukia?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi