Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SELLO vai JUMBO? Äidillä shoppailuvapaaäivä :)

Vierailija
25.09.2007 |


Kumpaan menisin? Olen käynyt Sellossa useammin, mutta onko Jumbo parempi? Siellä olin viimeksi ennen laajennusta, siis pari v. sitten... Molemmat yhtä lähellä, asutaan tässä puolivälissä :)

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumbo on tilava, selkeä ja valoisa.

Vierailija
2/15 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistimpi, selkeämpi, laadukkaampi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso Omena on rauhallinen ja siisti ja nyt siellä on taas paljon kivoja uusia liikkeitä. Sello on sellainen itäkeskuks kakkonen. ja ne meneillään olevat Sembalot on ihan kamalat!

Vierailija
4/15 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on alennuspäivät.



Iso omena on turhan kaukana, ja minusta siellä ei ole yhtä paljon liikkeitä kuin noissa muissa (?). Itäkeskus ei ole harkinnassakaan, ja minusta sello ei ole itiksen kaltainen ollenkaan.



Mitäs muuta hyvää Jumbossa on - paitsi stocka? (en ajatellut stockalle edes mennä... Keskustan stocka kuitenkin parempi).



ap

Vierailija
5/15 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

perustelujakin. Lähden 20 min kuluttua :)



ap

Vierailija
6/15 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt lisäksi sembalot

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/15 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka Sello on lähempänä meitä. Olis sellossa vaateliikkeessä töissä mutta en koskaan jäänyt sinne shoppailemaan. Kyllä Jumbo on laajennuksen jälkeen paljon kivempi paikka ja siellä on enemmän kivoja vaateliikkeitäkin.



Vierailija
8/15 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista koskiko alennus hattuja ja hanskoja, mutta haalarit, takit ja housut oli ainakin alennuksessa. Urheiluvaatteita alennus ei koskenut.



Eli jos on tarvetta talvivaatteille niin Jumbon Prismaan mars :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/15 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon parempi kuin jumbo

Vierailija
10/15 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikka kuin Jumbo. Sellossa on myös hyvä liikevalikoima. Selloon siis! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/15 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidan lähteä sinne selloon, kun on tutumpi paikka. ei mene niin eksyksiin ja aikaa sitten siihen :)



ap (kiittää)

Vierailija
12/15 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos et ole kuitenkaan Stockalle menossa, niin sitten Sellon on hyvä. Ja oikeassa olet, kyllä keskustan Stockmann on muutenkin paras eli siellä mäkin mieluiten asioin jos Stockalta jotain tarvitsen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/15 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi mukavampi asioida, kun sinne tullaan ostoksille eikä hengailemaan, kun ei ole mikään läpikulkupaikka. Sellossa on kaikenlaista porukkaa norkoilemassa ja tappamassa aikaa.

Vierailija
14/15 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että menisin varmaan vaihteen vuoksi Jumboon.



Sellossa on usein populaa tosin paljon, Jumbossa rauhallisempaa. Tosin nyt näin päivällä Sellossakin varmaan hiljaisempaa.



Riippuu ihan siitä mitä shoppailtavaa etsit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/15 |
25.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumbossa on parempi valikoima liikkeitä, liiketilat ovat isompia, joten yksittäisten liikkeidenkin valikoima on parempi. Jumbo on paljon siistimpi, kun vieressä ei ole rautatieasemaa, josta eksyy kauppakeskuskeen " kaikenlaista väkeä" , lisäksi vartiointi on hyvä.

Olen ihan Sellon vieressä töissä, mutta sinne en muutaman koekerran jälkeen ole mennyt shoppailemaan, vaan aina Jumboon. Jumbossa on paremmin ravintoloita ja kahviloitakin. Ja se Stokka.

Jumbossa on mukavampi liikkuakin, kun tilat ovat avarat ja valoisat, eikä liikkeitä ole jaoteltu niin moneen kerrokseen.

Vierailija:


Sello on huomattavasti tasokkaampi ja siistimpi

paikka kuin Jumbo. Sellossa on myös hyvä liikevalikoima. Selloon siis! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi