Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele aluetta pk-seudulta äidille ja kahdelle jääkiekkoilevalle pojalle

Vierailija
02.10.2007 |

Ero tuli, uusi työpaikka löytyi pk-seudulta ja asunto (max. 230 000) haussa. Tärkeää olisi jäähallin läheisyys, koska kouluikäiset poikani ovat todella innokkaita pelaajia. Ja tietysti alue saisi muutenki olla mukava ja kasvaville lapsille/nuorille sopiva.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Espoon Matinkylään, tämä on paljon mainettaan parempi paikka! Edullinen ja ihan rauhallinen, vaikka joskus 70-luvulla onkin kuulemma ollut levoton. Me jouduimme tänne sattumalta ja yllätyimme positiivisesti.

Vierailija
2/4 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on myös Olari ja Tontunmäki. Kivoja molemmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minäkin suosittelen vanhaa Matinkylää.

Vierailija
4/4 |
02.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. näistä on lyhyt Myyrmäen jäähallille ja julkisetkin kulkuneuvot lähellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi