Lue keskustelun säännöt.
BB-2007 on huonoin IKINÄ!!
22.09.2007 |
Täysin idiootteja kersoja talo täynnä,Jarkko ehkä ainoa " järkevä" ainakin eilisen perusteela!
Kommentit (3)
Paras on ollut viime vuoden, 2005 oli kanssa aika tylsä, mutta ei tässä nykyisessä tapahdu mitään!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kuka järkevä sellaisilla brassailee?!?
Mun mielestä aika samantyyppisiä on kaikki suomi bb:t ollu. Hetkittäisiä hyviä hetkiä välillä tylsää, kyllä nää nykysetki kaverukset on ihan reippaita, et en usko tohon sun väitteeseen kyllä :)