Lue keskustelun säännöt.
KOKEMUKSIA JENKKISÄNGYISTÄ!?
15.09.2007 |
Ovatko kestäviä? Käykö myös vähän skrodemmallekkin nukkujalle, ettei ole kovin pehmeä?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Seuraavalla kerralla ostan kuitenkin sängyn, jossa sälepohja. Jenkkisängyssä kun ei ilma pahemmin kierrä!