Mitä tehdä kun en jaksa ollenkaan viettää aikaa naisystäväni ja 2kk ikäisen lapsen luona. Jo tunnin vahtivuoro uuvuttaa
Milloin tästä nyt sitten tulee niin ihanaa kuin kaikki puhuu? Nyt haluan vain tehdä omia juttuja...Onneksi emme asu yhdessä. Pääni hajoaisi varmaan kuukaudessa
M37
Kommentit (18)
Onko tämä 2kk vanha vauva siis sinun lapsesi? Jos on, niin ketä kiinnostaa sinun jaksamisesi, sinun tehtäväsi on olla isä, hoivata ja helliä vauvaa, opettaa hänelle, että hän on ihana ja tärkeä.
Pyydä naista hankkiutuu siitä lapsesta aina silloin eroon (=hoitoon), kun näette. Että voitte rauhassa peuhata yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Pyydä naista hankkiutuu siitä lapsesta aina silloin eroon (=hoitoon), kun näette. Että voitte rauhassa peuhata yhdessä.
Mummi ja ukki ymmärtää kyllä yskän
Jotkut voi valita tuon, ettei jaksa tai ettei huvita. Toiset hoitaa sitten näidenkin osan.
Mitä voin tehdä kun jaksa seistä päälläni kolmea tuntia joka päivä? Tulee jo tunnissa pää kipeäksi.
Tuollaisen vauvan hoitaminen onkin raskasta. Kannattaa pysytellä vaan poissa jos ei kestä, voit rauhassa tutustua lapseesi myöhemmin. Siitä tulee helpompaa ja jopa ihanaa, kun lapsi ymmärtää puhetta ja osaa itse kommunikoida.
-Hyvä isä
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän ne ole jo peuhanneet yhdessä, kun lapsikin on olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä 2kk vanha vauva siis sinun lapsesi? Jos on, niin ketä kiinnostaa sinun jaksamisesi, sinun tehtäväsi on olla isä, hoivata ja helliä vauvaa, opettaa hänelle, että hän on ihana ja tärkeä.
On minun lapseni. Miksi minulle ei ole tullut noita tunteita tai halua hoivata jne?
ap
Vierailija kirjoitti:
Juo kaljaa niin ei ahdista.
Ei kiinnosta. En juo ollenkaan alkoholia
ap
Vierailija kirjoitti:
Onko se sun lapsi vai ei?
On minun lapseni.
ap
Oliko sinulla mahdollisuutta jäädä isyyslomalle?
Vierailija kirjoitti:
Oliko sinulla mahdollisuutta jäädä isyyslomalle?
Miksi minä niin tekisin?
Ap
Muuta pois mielikuvitustyttöystäväsi luota, incelli.