Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko totta että sh-opiskelijat harjoittelee katetrin laittoa ja poistoa kurssikavereilla?

Vierailija
18.02.2017 |

Eli niin että se tehdään pareittain.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ei ole totta.

Toivoin kyllä tuota , olin ainoa miespuolinen luokassa, ihania hoikkia typyjä luokkakaverit, monta L-positiivistakin,heitä olisin halunnut katetroida.

 

t.setämies.

Vierailija
22/28 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä opeteltiin myös tuseerausta näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta olin lääkintämies armeijassa ja siellä harjoiteltiin laittamaan kanyyli toisen varusmiehen verisuoneen ja kuumemittari piti myös työntää toisen perseeseen. 

Vierailija
24/28 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähihoitaja- opiskelijat harjoittelee vaipan vaihtoa niin, että jokainen p***** housuihinsa vuorotellen.

Toimittajaopiskelijoilla sama homma. 

Vierailija
25/28 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko gynekologit lesboja?

Vierailija
26/28 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetetaanko sh-opiskelijoille myös erektiohäiriöhierontaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/28 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sioillako sitä pitäisi opetella vai vasta ensimmäisellä potilaalla?

Suomen terveydenhuollon nykytilassa noiden ero on lähinnä veteen piirretty viiva.

Vierailija
28/28 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiä otetaan ns kaduilta koekaniineiksi hoitotyön harjoitustunneille. Heillä harjoitellaan kaikki toimenpiteet-kakyeroinnit, peräruiskeet, lääkkeiden antamiset, elvytykset-ihsn sähkön antamista myöten. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi