Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskaltaisitko mennä mökille tässä tilanteessa? Mummovainaan kummittelu.

Vierailija
18.02.2017 |

Mummoni oli sanotaanko räväkkä ja suorasanainen persoona. Joku voisi sanoa jopa ilkeäksi ja pahansuovaksi.
Mummo ennen kuolemaansa sanoi kuoltuaan menevänsä henkenä vanhaan kotitaloonsa, joka siis meillä mökkikäytössä. Sanoi, että sielläpä tavataan sitten.

Mummo kuoli vähän aikaa sitten, ja siskoni kanssa on ollut suunnitelmia lähteä mökille viikonlopuksi, vaikkakin vielä talvi ja pimeääkin.

Hölmöä, mutta itseäni jotenkin karmii mökille meno. Mummon tuntien uskon, että leidillä on vähintäänkin kujeet mielessään, enkä yhtään ihmettelisi vaikka haluaisi aiheuttaa meille paskahalvauksen.

Uskaltaisitko sinä mennä?

Ja mummo siis oli (melkein) aina kiltti ja ihana meille lapsille ja lapsenlapsille, mutta tosiaankin järjettömän räväkkä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajoin mummot siunatulla vedellä pois.

Vierailija
2/11 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en menis. Kuulostaa liian creepyltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän se mummo teille mitään pahaa tahdo! Jos oli eläessäänkin teille kiva, niin eipä hän siitä muutu. Saattaa ehkä jotenkin kivalla tavalla viestiä, valoja vilkuttelee tms. Itse olen sitä mieltä ettei toiselta puolelta oteta yhteyttä niihin jotka pelkäävät sitä.

Vierailija
4/11 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/11 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä pimeässä nurkassa valmistuu tilkkupeitettä ja kuuluu puikkojen kilinä, mutta kutojaa ei näy..

Vierailija
6/11 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi se ei varmaankaan ollu hesalaismummo, ettei mene mummotunneliin haamuilemaan..

Vierailija
7/11 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin jo menossa!

Vierailija
8/11 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menisin mökille. Voihan se olla että ovet narisee ja valot syttyy itsestään, mutta sitä ei pidä miettiä. Saattaa myös olla, että näet mummosi jos vilkaiset ikkunasta yöllä pihalle. Mutta yksi juttu: kun mummo kääntää päänsä ja katsoo sinua, älä katso sitä silmiin. Sillä vainaja katsoo sitä jonka haluaa mukaansa.. 

Mukavaa mökkeilyä!

Vierailija
9/11 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietysti uskaltaisin, koska kummituksia ei ole, on olemassa vain villi mielikuvitus.

Vierailija
10/11 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin varmasti. Olisi kiva jos tulisi kummittelemaan ja saataisiin varmuus siitä että kuoleman jälkeen on oikeasti vielä jotain.

Vierailija
11/11 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.