Lue keskustelun säännöt.
Vajaaälyiset naiset! Onko älyn puute rajoittanut miestensaantianne?
Kommentit (8)
Kauneushan on tärkeintä miehen saalistamisessa ; )
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
heti kun kerron et oon käyny apukoulun niin puolet miehistä kaikkoaa jo siinä vaiheessa mut jos suhde jatkuu pitemmälle ni sit saattaa onnistaa.
Mies luulee et mä katon ihailevasti kun se puhuu vaikka katon vaan monttu auki kun en tajuu mitä se puhuu.
Et lällälläl lää. Taidat itse olla yksi näitä kaksimetrisijä amatsoneita, jotka ei oo miehen mulkkuu nähnykkään.
meinaan viitaten tohon pituusjuttuun.
mä oon pitkä (162cm) ja älykäskin, joten en voi muuten ottaa osaa tähän.
t.sisko
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kyllä työväentaloilta ja vasemmistoliiton kokouksista miehiä irtoaa.