Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voinko lykätä opiskelun aloittamista vuodella, vaikka ilmottauduin jo täksi lukuvuodeksi?

Vierailija
16.08.2007 |

Kerta kaikkiaan lapsille ei löydy hoitajaa, (eivät saa mennä päiväkotiin )ja sisaruspaikkoja ei ole pph:lla :(. mistä voisin hakea hoitajaa muualta kuin hotopaikkanetistä?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
16.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpikaan ei siis voi mennä p-kotiin, koska p-kodissa olija toisi pöpöt mukanaan kotiin ja kumpikin sairastuisi. huoh, laittaisin p-kotiin heti jos voisin, mutta lääkäri kielsi ja lapsen paraneminen on kaiken edellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän