Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei kotiäiti! Pidätkö kesälomaa,jos pidät niin miten?

Vierailija
25.07.2007 |

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koko kotiäitiaikanani ollut pelkästään mieheni kanssa tai yksin missään. Mutta lasten kanssa lomaillaan kyllä. Olen ollut kotiäiti 19 vuotta.

Vierailija
2/16 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia hoidossa alkuun totutteluvaiheessa lyhyempää päivää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos saisin olla pari päivää aivan yksin kotona tekemättä mitään!

Vierailija
4/16 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut tänä kesänä neljä viikkoa lomaa, jolloin olen saanut olla tyttäreni kanssa 24 h/vrk. Olemme eläneet omaan tahtiimme, tehneet kotitöitä ja halineet. On ollut ihanaa olla lomalla ja harmi kyllä tämäkin ilo taas loppuu ensiviikolla!

Vierailija
5/16 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...niin se on mun " loma" ennen ku töihin menen:)

Vierailija
6/16 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olis kyllä ihana päästä vähän huilaamaan ja lomailemaan. Perheen kanssa ollaan " lomailtu" mutta eipä se äidille oo lomaa mennä vieraaseen paikkaan ja silti samat hommat on sielläkin, pyykit ja ruoka. Hoitopaikkaakaan ei tällä hetkellä ole lapsille kun toiset isovanhemmat asuu kaukana ja toisilla vielä pieniä lapsia itselläänkin sekä talonrakennus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/16 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellisiä lomia on ollut mm viikon loma yksin siskon luona, viikonloppu Tukholmassa kavereiden kanssa. Ja sitte nuita viikonloppu reissuja miehen kanssa.

Vierailija
8/16 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole töissä, miten voisi olla lomaa? Onko työttömän kesä lomaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/16 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapset sekä koti hoidetaan miehen kanssa yhdessä

Vierailija
10/16 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lomalla siihen asti kun kuopus täyttää 3v. Tämä kotona oleminen on todella leppoisaa ja mukavaa, lomailua siis!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/16 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinaisesti. Oma ihana lapsihan se on eikä mikään projekti.



mutta lähdetään mummon luo suomen toiselle puolelle lomaileen ja saan pari vapaailtaa :)

Vierailija
12/16 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä kuuden lapsen hoitaminen työstä käy (ainakin siivoojan ja keittäjän virkaa ihan kiitettävästi). T. Se kotiäiti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/16 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin ensin koko perhe 2 viikkoa turkissa ja keväällä olin miehen kanssa kaksin italiassa. Nyt olen lähdössä espanjaan 5 päiväksi ystäväni kanssa. Ihanaa kyllä minusta kotiäiti voi lähteä lomalle ilman miestä ja lapsia kun siltä tuntuu. Miksi ei?

Vierailija
14/16 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein omia töitäni kunnon rupeamia, siis tuntikausia KESKEYTYKSETTÄ putkeen, mies hoiti ulkoilut ja ruoat, ja mökkeilin perheen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/16 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on käsitiskit ja pyykit.

Vierailija
16/16 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies vieny lapset mökille ja äiti jääny kotiin YKSIN eka kolmeks päiväks ja sitten seuraavan kerralla viideks päiväks =)

Kävin Yön keikalla ja sitten lähdin isoon kapunkiin kaverini luo pariks päiväks.



Ne oli todella LOMAA mulle !!



t : 5 v kotiäitinä ollut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä