Lue keskustelun säännöt.
Arg, jo rv 37, remontti ihan kesken ja mies hälyytettiin töihin kesken loman
07.08.2007 |
Pakko oli miehen mielestä palata töihin. Olisi haistattanut työnantajalle pitkät. Kiva elää 2-vuotiaan kanssa täällä remontin keskellä, puhumattakaan sitten siitä ajasta, kun vauva syntyy. Tätä menoa painun suoraan synnäriltä vanhempieni luokse.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Voisitko mennä sinne jo nyt? Vai onko synnytyssairaalaan liikaa matkaa?