Lue keskustelun säännöt.
Oletteko katsoneet Vikatikkia? Olen katsonut pari jaksoa, ja se on ihan hervoton. :D Kiva saada aivot tyhjiksi reikapaisella huumorilla! :D
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
You tubessa paljon pätkiä, mm pieleen menneitä kohtauksia, ne ne vasta hauskoja onkin. Aivan mahtavat näyttelijät!
Se on niinkuin vinksahtanutta todellisuutta...potenssiin sata. :D